ایده آل خبر _به گزارش دفتر روابط عمومی آبفا گیلان ،سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: در جامعه کنونی ارتباطات بسیار حائز اهمیت است و به این جهت نقش روابطعمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی آن در برقراری ارتباط خوب […]
ایده آل خبر _به گزارش دفتر روابط عمومی آبفا گیلان ،سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: در جامعه کنونی ارتباطات بسیار حائز اهمیت است و به این جهت نقش روابطعمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی آن در برقراری ارتباط خوب و مناسب با مخاطبان بسیار مهم است و اقدامات این حوزه تلاش هنرمندانه ای برای انعکاس فعالیتهای مجموعه آبفای گیلان است.
مدیرعامل آبفای گیلان همچنین خاطرنشان کرد: روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی مردم و این شرکت باید ضمن انعکاس فعالیتهای مجموعه آبفای گیلان ، پیام شهروندان را نیز به مدیران این شرکت به منظور ارائه خدمات مناسب تر منتقل نماید و در برقراری ارتباط دوسویه با مشترکین بکوشد.
وی با اشاره به نقش رسانه ها و شبکههای اجتماعی در اطلاع رسانی عمومی افزود: اطلاع رسانی دقیق و به موقع ضمن آگاهی بخشی، اعتماد بیشتر شهروندان نسبت به عملکرد و خدمات ارائه شده شرکت را افزایش میدهد.
مهندس حسینی با بیان اینکه روابطعمومی در نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کنندهای در افزایش آگاهی آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی بر عهده دارد افزود: در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، عملکرد روابط عمومی در نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان بسیار حائز اهمیت بوده و افکار عمومی متاثر از نوع ارتباط با آنها است.