مشکلات مخابراتی مردم از طریق سامانه سامد رسیدگی شد
مشکلات مخابراتی مردم از طریق سامانه سامد رسیدگی شد

به گزارش ایده آل خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، در راستای پاسخگویی مسئولین به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق سامانه تلفنی (۱۱۱) و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و مسئولین، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور مدیر مخابرات منطقه گیلان، روز […]

به گزارش ایده آل خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، در راستای پاسخگویی مسئولین به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق سامانه تلفنی (۱۱۱) و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و مسئولین، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور مدیر مخابرات منطقه گیلان، روز چهارشنبه مورخ یکم تیرماه در محل استانداری گیلان، برگزار گردید.

مهندس حسنی از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۳۰ صبح امروز، پاسخگوی مطالبات مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ ( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت – سامد ) بود و تماس های مرتبط مردمی، مورد رسیدگی قرار گرفت .