پاسخگوی تماس های مردمی شد
پاسخگوی تماس های مردمی شد

رشت_ ایده آل خبر_مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با حضور در قرارگاه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به تماس ها و مشکلات مردمی پاسخ می دهد.

به گزارش ایده آل خبر، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ سید محسن حسینی روز چهارشنبه نوزدهم خرداد ماه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۳۰ صبح با حضور در قرارگاه سامد استانداری گیلان به تعدادی از تماس های مردمی به صورت برخط پاسخ داد.

هم استانی های عزیز در موعد ذکر شده با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و مشکلات خود را در حوزه آب و فاضلاب با مدیرعامل این شرکت مطرح کردند.

این گزارش حاکی است ؛ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با هدف تکریم ارباب رجوع و با شماره ۱۱۱ پاسخگوی افراد در هر نقطه از کشور است