به گزارش ایده آل خبر ، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بیمه سلامت در این همایش گفت : بازنشستگان سرمایه های اجتماعی کشور هستند و نسل جدید باید قدردان آنان باشد. وی افزود : امروز خودم در حضور همکاران بازنشسته ای قرار گرفتم که در ابتدای خدمت از این بزرگواران چه از لحاظ […]

به گزارش ایده آل خبر ، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بیمه سلامت در این همایش گفت : بازنشستگان سرمایه های اجتماعی کشور هستند و نسل جدید باید قدردان آنان باشد.

وی افزود : امروز خودم در حضور همکاران بازنشسته ای قرار گرفتم که در ابتدای خدمت از این بزرگواران چه از لحاظ فنی و اداری و چه از لحاظ اخلاقی و مسئولیت پذیری درس های زیادی گرفتم و معتقدم برای رسیدن به موفقیت استفاده از تجربه گذشتگان الزامی بوده و این موضوع باید در بین کارکنان نهادینه شود.

بهمن پور خاطرنشان کرد: در طول خدمت می توان با بهره گیری از تجربیات بازنشستگان سطح علمی و معنوی کارکنان را بالا برد و نتیجه بهتری از تلاشی که انجام می گیرد گرفت.

براساس این گزارش، تنی چند از بازنشستگان بخشی از خاطرات شیرین سی سال کار و تلاش را باز گو کردند و برای کارکنانی که در این مسیر مقدس قرار دارند توصیه های لازم را بیان کردند.

در پایان این همایش مدیرکل بیمه سلامت با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از سالمندان حاضر در جلسه قدردانی نمودند