رشت - ایده آل خبر - عصر روز بیست و پنجم تیرماه میلاد مفاخر گیلان با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، مدیران فرهنگی و هنری و جمع کثیری از فرهیختگان و هنرمندان گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار شد‌.

 

به گزارش ایده آل خبر -لیلا پاکیزه –  در ابتدای این جشن رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان در سخنانی با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم بزرگ بیان کرد: هنرمندان و مفاخر فرهنگ و هنر گیلان همچون گنج تمام نشدنی است.

مدیرکل فرهنگ و هنر گیلان تصریح کرد: هرقدر ما زانوی ادب و پرچم کرامت در آستان ارج نهادن به فرهیختگان بزنیم خداوند بر فعالیتهای ما برکت ویژه ای عطا خواهد کرد.

وی از لزوم مرجعیت حوزه فرهنگ و هنر در تمامی امور تصریح کرد: امروز تمامی امور و فعالیت ها بایستی از پیوست فرهنگی برخوردار باشد.

رضا ثقتی با اشاره به اینکه شهر رشت شهر اولین هاست، خاطرنشان کرد: امروز رویداد نشان داران در قالب تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و هنر برای اولین بار در گیلان کار خود را آغاز می کند و قرار است این اتفاق خوب در تمانی استانها شکل گیرد .

 

رویداد نشان داران و مراسم تقدیر از مفاخر فرهنگی هنری  گیلان با برنامه های متنوع و مفرحی همراه بود. و در پایان از قرهیختگان گیلانی تقدیر شد.