رشت - ایده آل خبر - رضویان در یادداشتی اظهار کرد: سرانه فضای سبز شهر رشت امروز عدد خجالت آور دو و نیم مترمربع است، در صورتی که سرانه کشوری رقمی معادل هفت تا دوازده و در دنیا معادل بیست و پنج متر مربع است.

به گزارش ایده آل خبر – سید حسین رضویان عضو شورای شهر رشت در این یادداشت اینگونه عنوان کرده است که نتایج اقدامات شهرداری در توسعه فضای سبز شهری ملموس نیست و انتظارم دارم تا ضمن سرعت بخشیدن به اقداماتی که منجر به توسعه فضای سبز می‌گردد، چهار پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان، جفرودی بلوار خرمشهر، ایثارگران و آریانور مسکن مهر تا پایان سال تقدیم شهروندان گرامی گردد.

از آغاز شکل‌گیری شورای ششم بر بازپیرایی ورودی شهر رشت از سمت جاده تهران و کاشت درختانی با گونه‌های خاص و سایه‌گستر تاکید داشته‌ام اما هنوز این مهم برآورده نشده است.

خواست همشهریان اینست تا ورودی شهر زیبنده و آراسته باشد. در این خصوص سیاست کمیسیون توسعه پایدار بر این استوار است تا شهرداری تا پایان امسال ضمن بهره گیری از درختان بومی نسبت به کاشت قریب چهارصد درخت و گل‌آرایی ورودی رشت با درختچه‌ها و گیاهان همیشه سبز اقدام لازم را برای جلب رضایت همشهریان و گردشگران بعمل آورد.