لنگرود.ایده آل خبر.همزمان باآغازسال تحصیلی جدید، جشن قرآن نوگلان دبستان شهیدمنتظری لنگرودبرگزارشد.

به گزارش ایده آل خبر.خدیجه بهره ور- چه زود گذشت دوران کودکی و نوجوانی که یادآور خاطرات شیرین بازی‌های کودکانه با هم سن و سال‌های خود که به دور از هرگونه فخر فروشی در کنار هم ساعت‌ها را سپری می‌کردیم .

وحالا پس ازسالها در مدرسه ای قدم میگذارم که خودم سال‌ها پیش، پشت نیمکت‌های آن خاطرات زیادی را ثبت کردم وامروز پس از گذر سالیان زیاد شاهد به بار نشستن فرزندان خود هستیم به ویژه در همان فضایی که خودمان درس خواندیم و خاطره ساختیم ؛فرزندان ما وارد کلاس اول شدند و تداعی گر خاطرات کودکی ما هستند. در واقع همه ی این‌ها حاکی از گذر عمر ماست که دقیق باشیم و ثمره زندگی خود را نیز در مسیر درست هدایت کنیم .

امروز دریچه ی تازه‌ای از زندگی به روی کودکانمان باز می‌شود، از دنیای بازی و سرگرمی به دنیای واقعیت دیگری پر می‌کشند؛ دنیایی که با آرامش و امنیت همراه است ؛آری امروز کودکان ما از دروازه ایمان و راستی عبور می‌کنند و با واژه شگرف قرآن آموزی به زندگی خودرنگ ولعاب تازه‌ای می‌بخشند، رنگ و لعابی معنوی که مسیر را برای آنها هموارتر می‌کند.

کودکان در جشن قرآن یاد می‌گیرند که کتاب آسمانی برای هدایت همه ی انسان‌ها فرستاده شده و به این باور می‌رسند که باید احترام این کتاب را نگه دارند و از آن بهره کافی ببرند.
شاید تا دیروز خیلی بی‌توجه از کنار این کتاب آسمانی عبور می‌کردند ولی امروزدرجشن قرآن کلاس اول از آموزگار خود یاد می‌گیرند که قرآن چراغ راه زندگی آنهاست و به اهمیت آن پی می‌برند و با خود پیمان می‌بندند که از این پس به آموزه‌های قرآنی پایبند باشند که دراین مسیر،حمایت و همراهی معلم و اولیای دانش آموزان بسیا رتاثیرگذاراست.

آری امروز ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۲ دبستان شهید منتظری لنگرود با همت مدیریت محترم دبستان، آموزگار ساعی و دلسوز سرکار خانم غمگین و همراهی اولیای دانش آموزان برای کودکان ما جشن قرآن را به عنوان یک سرآغاز زندگی معنوی و دینی معرفی می‌کنند و بااجرای برنامه‌های مختلف و جذاب، خاطره خوب و به یادماندنی در ذهن کودکان ما بر جا می‌گذارند.
ماهم امیدآن داریم همه کودکان این سرزمین در مسیر صراط مستقیم قرار گیرند و با بهره‌مندی از آموزه‌های دینی و قرآنی، فرد مفید و تاثیرگذاری برای جامعه ایران اسلامی باشند و افتخارات بزرگی را برای این سرزمین کسب نمایند.
برخودوظیفه می دانیم و از طریق رسانه ی خود به همه معلمان سخت کوش خدا قوت می گوییم تا سال تحصیلی جدید را با انرژی هرچه بیشتر در کنار فرزندانمان سپری کنند.

: