به گزارش ایده آل خبر به نقل از گیل خبر- عصر امروز طی مسابقات استانی والیبال نشسته مسابقه تیم منتخب رشت و تیم رودسر با اعتراض شدید بازیکنان تیم رشت برای دقایقی متوقف شد. اعتراض تیم رشت به داوری مسعود روحی داور یک این مسابقه است که با گرفتن خطاهای یکطرفه شرایط بازی را برهم […]

به گزارش ایده آل خبر به نقل از گیل خبر- عصر امروز طی مسابقات استانی والیبال نشسته مسابقه تیم منتخب رشت و تیم رودسر با اعتراض شدید بازیکنان تیم رشت برای دقایقی متوقف شد. اعتراض تیم رشت به داوری مسعود روحی داور یک این مسابقه است که با گرفتن خطاهای یکطرفه شرایط بازی را برهم ریخت.

پرسش ورزشکاران جانباز و توانیاب تیم رشت از مجتبی قنبری رییس هیئت ورزش جانبازان و توانیابان استان این است که مسعود روحی با چه مدرک و سوابقی و با چه کیفیتی برای این بازی انتخاب میشود؟ پرسش دیگر این است که مگر هدف از برگزاری چنین رویدادهایی ارتقا روحیه جامعه جانبازی و توانیابی نیست پس چرا با چنین رویکردهایی فشار مضاعف به اعصاب ورزشکاران آورده می شود؟

از سویی دیگر نماینده اداره ورزش خانم اسماعیل زاده که با اقدامات خود در حین بازی بر تنش ها افزود، پاسخ وی نسبت به عملکردش چیست؟