رشت - ایده آل خبر - استاندار گیلان با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها با تولیدکنندگان تاکید کرد: تعامل بانک‌ها در حوزه تولید به رونق اقتصادی و اشتغال کمک شایان توجه ای خواهد کرد.

به گزارش ایده آل خبر – اسدالله عباسی شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی معاون وزیر صمت با فعالان تولیدی و اقتصادی گیلان از استقبال خود در برگزاری جلسات متعدد با تولیدگران و فعالان اقتصادی سخن گفت و افزود: دولت سیزدهم نگاه راهبردی و عملیاتی به تولید دارد و برای حل مشکلات آن برنامه ریزی های متعددی دارد.

عباسی با اشاره به دستاوردهای گیلان در جشنواره‌های علمی بیان کرد: برگزیده شدن چندین گیلانی در جشنواره‌های بین المللی علمی نشان از نبوغ علمی فرهیختگان در این استان دارد

وی با اشاره به اینکه گیلان جزو اولین استان‌ها در برخی حوزه‌های صنعتی و تولیدی است، افزود: دستاوردهای تولید و صنعت گیلان وصف ناپذیر است و این مهم باید گسترش پیدا کند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها با تولید بیان کرد: همراهی و تعامل بانک‌ها با تولید به رونق اقتصادی و اشتغال کمک قابل توجه ای خواهد کرد.

عباسی با تاکید بر سرعت بخشی به حل مشکلات تولید اضافه کرد: در خصوص حل مشکلات تولید و فعالین اقتصادی و تولیدی نباید لحظه‌ای غفلت و کوتاهی صورت گیرد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم همکاری و همراهي در عدم توقف خط تولید گفت: تولید و صنعت سهم ۴۵ درصدی در پویایی اشتغال و اقتصاد جامعه دارد و گارگر نباید حتی لحظه ای بیکار شود.

عباسی با اشاره به برخی ناترازی ها در حوزه انرژی در سال‌های گذشته اضافه کرد: اجازه ندادیم ناترازی های انرژی به تولید لطمه بزند.

وی در ادامه تولید را نبض اقتصاد، اشتغال، رفاه و معیشت جامعه دانست و گفت: در بخش سرمایه گذاری و ورود سرمایه گذار در استان به جبران سالها و فرصت های تز،دست رفته در حوزه صنعت یا آغوش،باز از سرمایه گذاران استقبال خواهیم کرد.