رودسر- ایده آل خبر -' فرماندار رودسر صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه پیرامون انتخابات گفت:علی رغم همه توطئه های دشمن،حضور مردم پای صندوق‌های رای پادزهری برای توطئه دشمن خواهد بود.

به گزارش ایده آل خبر.خدیجه بهره‌ور. فرماندار رودسر صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به نقش وجایگاه مطبوعات گفت:يکی از عوامل موفقیت هر جامعه ای، حضورمطبوعات می باشد که به نوعی صدای مردم هستند.
وی افزود:رسانه رکن چهارم دموکراسی است که قلم، ذهن وفکر اصحاب رسانه درمسیر جهادتبیین قابل تعریف وتحسین می باشد.
حیدری با اشاره به این مطلب که انتخابات از مسائل مهم کشور است وقانون اساسی نیز براساس جمهوریت و اسلامیت استوار است وتوآمان برپایه ی این دورکن پیش می رودگفت:ساختارنظام به گونه‌ای است که رهبری نظام، ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس، شوراها ی شهر وروستا براساس انتخابات وبارای قاطع مردم انتخاب می شوند.فرمانداررودسردرادامه خاطرنشان کرد:این افتخاري است برای نظام جمهوری اسلامی که مردم باحضورخود پای صندوق‌های رآی پادزهرتوطئه های دشمن خواهندبود ودشمن راناامید می کنند.
حیدری افزود:شرط اول سلامت انتخابات، قانونمندی است وتنظیم رفتارانتخاباتی نمایندگان مجلس وجذب اعتمادمردم می باشد.وی تصریح کرد:هرنوع خلاف انتخاباتی به دستگاه قضا ارجاع داده شده ورسیدگی خواهدشد.
فرماندار رودسر با بیان این مطلب که رقابت در انتخابات توام با رعایت اخلاق اسلامی ورعایت ادب واحترام نسبت به کاندیدای دیگروپرهیز ازتحقیروتوهین اجتماعی باید صورت گیرد گفت:همه ی موازین شرعی، عرفی،اخلاقی واسلامی درانتخابات باید رعایت شود.

فرماندار رودسر در ادامه به تعداد صندوق‌های رای در شهرستان رودسر و املش اشاره کرد و گفت:در شهرستان رودسر و املش ۲۵۷صندوق اخذ رای پیش بینی شده که ازاین تعداد ۱۶۲صندوق ثابت و۹۵ صندوق سیار است همچنین ازاین تعداد ۱۷۵صندوق روستایی و۸۲صندوق شهری می باشد.وی افزود:ازاین تعداد۷۳ صندوق مربوط به املش ورانکوه و۱۸۴ صندوق مربوط به رودسر وبخش های تابعه است.

فرماندار رودسر درپایان با اشاره به این مطلب که انتخابات متعلق به مردم است وآنها می توانند سرنوشت خود راتعیین کنندگفت: پنج هزار و۱۴۰نفرنیروی انسانی ومردمی درجریان انتخابات پای صندوق‌های رای آماده خدمت رسانی هستند.