رشت - ایده آل خبر - مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گیلان گفت: مرحله دوم سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ پیش از اتمام سال جاری به حساب سهامداران واریز می شود.

به گزارش ایده آل خبر – ابراهیم قنبرپور با تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به حواشی مربوط به شروع ثبت نام جدید سهام عدالت اظهار کرد: حدود دوازده سال است که ثبت نام جدیدی بابت سهام عدالت انجام نشده است و برخی ثبت نام سجام را با سهام عدالت اشتباه می گیرند .

وی به پرداخت سود سهام عدالت افراد متوفی به بازماندگانشان اشاره کرد و گفت: بازماندگان افرادی که تا پیش از دهم اسفند ماه ثبت نام کرده اند می توانند سود سهام عدالت افراد متوفی را همزمان با واریز مرحله جدید سود سهام عدالت دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گیلان با اشاره به اینکه مجمع عادی شرکت سرمایه گذاری استان به صورت فوق العاده در تاریخ شانزدهم فروردین ۱۴۰۳ برگزار می شود تصریح کرد: یکی از دستورات مجمع انتخاب اعضای هیات مدیره است و هیات مدیره سکان اداره شرکت را بر عهده دارد.

قنبرپور با تاکید به اینکه از سهامداران تقاضا دارم نحوه حضور خود در جلسه مجمع را اعلام کنند افزود: سهامداران می توانند تا پایان روز سه شنبه چهاردهم فروردین سال ۱۴۰۳ از طریق آدرس https://dima.csdiran
نحوه حضور خود در جلسه مجمع را به نحو اصالتا یا از طریق نماینده ( از میان شرکت های تعاونی سهام عدالت) اعلام کنند.
وی به نحوه ثبت نام متقاضیان عضویت در هیات مدیره شرکت اشاره کرد و گفت: سهامدارانی که داوطلب عضویت در هیات مدیره شرکت هستند می توانند تا بیست روز قبل از برگزاری مجمع در آدرس

https://setan.seo.ir
ثبت نام کنند.