رشت - ایده آل خبر - مدیرعامل شرکت سیمان خزر در حاشیه دیدار با خانواده یکی از،شهدای شاغل در این شرکت گفت: استقامت و بصیرت خانواده معزز شهدا یادآور ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و اخلاص در اعتقادات و عبادت ایشان می‌باشد.

به گزارش ایده آل خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر
همزمان ایام گرامیداشت روز شهدا، مدیرعامل و جمعی از همکاران شرکت سیمان خزر با حضور در منزل شهید محمود زره‌پوش، یکی از شهدای بزرگترین واحد تولیدی سیمان در استان گیلان در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲٫۱۲٫۲۳ با خانواده ایشان دیدار و گفت و گو کردند.
مدیر عامل شرکت سیمان خزر دیدار با خانواده شهدا را در آستانه سال جدید گفت: خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور، کار عظیمی انجام داده اند و دیدار و تکریم این بزرگواران یک وظیفه ملی است.
وی افزود: استقامت و بصیرت خانواده معزز شهدا یادآور ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و اخلاص در اعتقادات و عبادت ایشان می‌باشد.
جمال امیدی همچنین تاکید داشت : برای خدمت گذاری به مردم در سنگر تولید، همواره وصایا و رهنمودهای شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و و در همین راستا همیشه ملتمس دعای خیر خانواده معظم شهدا هستیم.
گفتنی است شرکت سیمان خزر ۵ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و شهید محمود زره‌پوش متولد سال ۱۳۳۲٫۱۲٫۰۱ از شهدای جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۵٫۰۶٫۱۰ بوده که در سال ۱۳۶۳٫۷٫۲۳ به استخدام شرکت سیمان خزر درآمده بود.