رشت - ایده آل خبر - رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان به مناسبت حضور پرشور خبرنگاران در راهپیمایی روز قدس پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایده آل خبر – متن پیام به شرح زیر است

:اقدام ارزشمندخبرنگاران زمانی وصف ناپذیر جلوه میکند که دستگاه‌های تبلیغاتی و امپراتوری های رسانه‌ای غرب و همپیمانان آنها تمام تلاش خود را انجام دادند تا اولا چنین حماسه ای خلق نشود و در صورت خلق چنین حماسه ای، ارزش آنچنانی در انعکاس صحنه های مردم ساز آن وجود نداشته باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم

اشکرکم لله، اشکرکم للناس
سپاسگزارترین شما از خدا، سپاسگزارترین شما از مردم است.

(امام سجاد علیه السلام )

اصحاب محترم رسانه،خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای گیلان

درود بر شما که در کنار دعوت ولی امر مسلمین و همت بلند این ملت بزرگ، مبنی بر شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس،کاری بزرگتر انجام دادید و با انعکاس این حماسه حضور، بوق های تبلیغاتی غرب و وامداران و کیسه داران آنها را در رسیدن به اهدافشان ناامید کردید.

هر چند قلم را توصیف قدردانی از کاری که شما خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی استان در تصویرسازی از این حماسه بزرگ کردید نیست اما به پاس تلاش های صادقانه و بی دریغ شما از نقشی که در انعکاس این رویداد بزرگ جهان اسلام که اینک رویکردی جهانی به خود گرفته تقدیر و تشکر می کنم. این اقدام ارزشمند شما زمانی وصف ناپذیر جلوه میکند که دستگاه‌های تبلیغاتی و امپراتوری های رسانه‌ای غرب و همپیمانان آنها تمام تلاش خود را انجام دادند تا اولا چنین حماسه ای خلق نشود و در صورت خلق چنین حماسه ای، ارزش آنچنانی در انعکاس صحنه های مردم ساز آن وجود نداشته باشد.

پروردگار متعال را به دلیل داشتن چنین خبرنگاران و افسران جهاد تبیین و سرمایه های باوجودی که برای نشان دادن غیرت دینی این ملت بزرگ، با آرمان های بزرگترش، با قلم خود که توصیف آیه شریفه *ن والقلم و مایسطرون* جهان اسلام و ملت های آزاده دنیا، بخصوص سیاستمداران عالم را نسبت به جنایت های بی شمار و غیر بشری رژیم غاصب صهیونیستی آگاه تر کردند شاکر و سپاسگزارم.

برادر شما
مهدی پارسا
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلانف