رشت - ایده آل خبر - عضو شورای شهر رشت گفت: برای ایستگاه های اتوبوس قرار داد ده ساله منعقد شده است و شرکت پیمانکار بابت درج آگهی در بالای ایستگاه های اتوبوس، در نهایت طی ۶ ماه کل هزینه هایی که انجام داده است را کسب می کند و این یک قرار داد ترکمانچای است.

به گزارش ایده آل خبر ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم زبان گویای شهروندان باشیم اظهار کرد: بابت پاسخ کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به تجاوز رژیم غاصب اسرائیل تشکر می کنیم و با چنین اقداماتی دیگر دشمنان نیز جرات جسارت نسبت به این آب و خاک را حتی در سر نمی پرورانند.

محسن سماکچی با انتقاد از برخی اقدامات ترافیکی در رشت بدون اطلاع شورا افزود: کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت نسبت به برخی از مباحث حوزه ترافیک بی اطلاع است و بسیاری از اقدامات در این حوزه به صورت سلیقه ای اعمال می شود و این ناهماهنگی ها منجر به نارضایتی شهروندان شده است.
وی با ابراز گلایه از قرار داد ایستگاه های اتوبوس در رشت تصریح کرد: برای ایستگاه های اتوبوس قرار داد ده ساله منعقد شده است و شرکت پیمانکار بابت درج آگهی در بالای ایستگاه های اتوبوس، در نهایت طی ۶ ماه کل هزینه هایی که انجام داده است را کسب می کند و این یک قرار داد ترکمانچای است.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه پل های عابر پیاده مکانیزه رشت دائما با مشکل و خرابی مواجه هستند افزود: روی برخی از این پل ها هیچ گونه نظارتی انجام نمی شود و تبدیل به ایستگاه های تبلیغاتی شده اند و حتی نصب تابلوهای مختلف تبلیغاتی به لحاظ امنیتی نیز ممکن است مشکل ساز شود.
سماکچی با بیان اینکه شهرداری رشت بدون مجوز شورا اجازه انعقاد قرار دادها را ندارد گفت: واحد حقوقی شهرداری رشت مکلف است ۴۸ ساعت پیش از انعقاد قرار دادها به ناظر و نماینده شورا اطلاع دهد.
وی با اشاره به اینکه برخی از حق و حقوق پاکبان ها پرداخت نشده است تصریح کرد: رضایت مردم رشت برای من بسیار حائز اهمیت است و نارضایتی ها منجر به دلسرد شدن مردم نسبت به نظام می شود .